Zastosowania botów
Opis funkcjonalności: Chatbot dopytuje klienta o preferencje produktowe. Zaimplementowany mechanizm łączy serie pytań produktowych, jak również informacje o dostępności produktu oraz popularności sprzedaży. Na podstawie kombinacji tych informacji, przedstawiana jest rekomendacja. Klient ma też możliwość złożenia zamówienia bezpośrednio chatbotowi.
Integracje: eCommerce, Google Analytics, Baza wiedzy
Wykorzystane technologie: Dialogflow, Messanger
Opis funkcjonalności: Chatbot pozwala klientowi dowiedzieć się jaki jest status realizacji zamówienia na podstawie dowolnej informacji pozwalającej zidentyfikować zamówienie np. numer zamówienia, nazwiska, telefonu. Status zamówienia łączy informacje zarówno ze sklepu jak również dostawcy. Dzięki temu klienci mogą dowiedzieć się o statusie z jednego miejsca.
Integracje: eCommerce, API DHL
Wykorzystane technologie: Dialogflow, Messanger
Chatbot dokonujący pierwszej diagnozy identyfikującej potencjalnych klientów. Osoby spełniające kryteria były przekierowywane do “żywych” operatorów.
Automatyczny kontakt z klientami odwiedzającymi stronę i prośba o zostawienie danych do kontaktu
Przygotowanie do wdrożenia pierwszego kontaktu w technologii Business Chat (by Apple).
Wdrożenie inteligentnej asystentki, która określa temat rozmowy i przekierowuje do dedykowanego działu. Rozwiązanie zastępuje asystentkę lub IVR.
Bot wykonuje automatyczny telefon do dłużników z informacją o zaległościach.
Algorytmy klasyfikujące emaile i przypisujące właściwe grupy ekspertów.
Przygotowanie szablonów odpowiedzi dla najbardziej popularnych zapytań klientów.
Instrukcja produktu w formie głosowego asystenta, który przedstawia kolejne kroki funkcjonalności.
Głosowe instrukcje przepisów kulinarnych, dzięki którym użytkownik może stworzyć danie w kuchnii.